ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ТА ВИХОВАТЕЛІВ
ДОШКІЛЬНОГО ВІДДІЛЕННЯ КОМУНАЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ (УСТАНОВИ, ЗАКЛАДУ) "ШОСТКИНСЬКИЙ
НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС: ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 9 –
ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ»
на
2021/2022 навчальний рік
ЗАТВЕРДЖУЮ
ДИРЕКТОР НВК______О.ФЕДОРЧЕНКО
ПЛАН РОБОТИ
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ
ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ТА ВИХОВАТЕЛІВ
ДОШКІЛЬНОГО ВІДДІЛЕННЯ
КОМУНАЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ (УСТАНОВИ, ЗАКЛАДУ)
"ШОСТКИНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС:
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 9 –
ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ШОСТКИНСЬКОЇ
МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ»
на 2020/2021 навчальний рік
У 2020-2021 н.р. методичне об’єднання буде працювати за такими завданнями:
Забезпечення своєчасного вивчення нормативних документів; виконання нормативних вимог до навчання і виховання.
Підготовка до впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти.
Використання інтерактивних технологій навчання для формування компетентностей як інтегрованого результату навчальної діяльності.
Формування здоровʼязбережувальної компетентності учнів .
Застосування диференційованого підходу як засобу формування соціальної компетентності учнів.
Забезпечення взаємодії в освітній роботі з дітьми старшого дошкільного і молодшого шкільного віку.
У цьому навчальному році методичне об’єднання продовжує працювати над проблемною темою «Формування в учнів ключових компетентностей за умов інноваційної освіти».
ІІ. Організаційно-методична діяльність
Засідання об’єднання:
Інші заходи з підвищенням фахового і методичного рівня членів методоб’єднання
Організація позакласної роботи
4.Зміцнення навчально-матеріальної бази навчальних кабінетів.
Поповнення бази власних електронних продуктів для використання на уроках та в позаурочний час
Наповнення банку завдань для проведення І етапу інтелектуальних змагань
Придбання роздаткового матеріалу, тематичних таблиць
ІІІ. Описово-корекційна діяльність
Графік взаємовідвідування уроків
ЗАТВЕРДЖЕНО
ДИРЕКТОР НВК______О.П.ФЕДОРЧЕНКО
ПЛАН РОБОТИ
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ТА ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНОГО ВІДДІЛЕННЯ
ЗАТВЕРДЖУЮ
ДИРЕКТОР НВК______О.ФЕДОРЧЕНКО
ПЛАН РОБОТИ
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ
ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ТА ВИХОВАТЕЛІВ
ДОШКІЛЬНОГО ВІДДІЛЕННЯ
КОМУНАЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ (УСТАНОВИ, ЗАКЛАДУ)
"ШОСТКИНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС:
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 9 –
ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ШОСТКИНСЬКОЇ
МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ»
на 2020/2021 навчальний рік
У 2020-2021 н.р. методичне об’єднання буде працювати за такими завданнями:
Забезпечення своєчасного вивчення нормативних документів; виконання нормативних вимог до навчання і виховання.
Підготовка до впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти.
Використання інтерактивних технологій навчання для формування компетентностей як інтегрованого результату навчальної діяльності.
Формування здоровʼязбережувальної компетентності учнів .
Застосування диференційованого підходу як засобу формування соціальної компетентності учнів.
Забезпечення взаємодії в освітній роботі з дітьми старшого дошкільного і молодшого шкільного віку.
У цьому навчальному році методичне об’єднання продовжує працювати над проблемною темою «Формування в учнів ключових компетентностей за умов інноваційної освіти».
ІІ. Організаційно-методична діяльність
Засідання об’єднання:
Інші заходи з підвищенням фахового і методичного рівня членів методоб’єднання
Організація позакласної роботи
4.Зміцнення навчально-матеріальної бази навчальних кабінетів.
Поповнення бази власних електронних продуктів для використання на уроках та в позаурочний час
Наповнення банку завдань для проведення І етапу інтелектуальних змагань
Придбання роздаткового матеріалу, тематичних таблиць
ІІІ. Описово-корекційна діяльність
Графік взаємовідвідування уроків
КОМУНАЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ (УСТАНОВИ, ЗАКЛАДУ)"ШОСТКИНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС:ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 9 –ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ШОСТКИНСЬКОЇМІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ»
на 2019/2020 навчальний рік
СХВАЛЕНО НА ЗАСІДАННІ М/О ПОГОДЖЕНО
Кер. м/о ______ Н.П.Ярош Заст.дир. _______С.Г.КУРДИБАЙЛО
Список членів методичного об’єднання
Кер. м/о ______ Н.П.Ярош Заст.дир. _______С.Г.КУРДИБАЙЛО
№
|
П.І.Б.
|
Освіта. Фах
|
Стаж. Результати атестації
|
Предмети, які викладає. Класи
|
Доручення
|
1.
|
Ярош Н. П.
|
Глухівський державний педінститут, 1982 р. педагогіка і методика початкового навчання.
|
37р., вища кваліфікаційна категорія, 2012р.
|
Початкові класи
|
Керівник методичного об’єднання
|
2.
|
Мурка Г.М.
|
Глухівський державний педінститут, 1984 р.
|
41р., вища кваліфікаційна категорія, «старший учитель», 2015 р
|
Початкові класи
| |
3.
|
Пушко А.Ю.
|
Глухівський педагогічний національний університет, 2011р.
|
8р., ІІ кваліфікаційна категорія, 2018 р.
|
Початкові класи
|
Секретар
|
4.
|
Сідьорко С.В.
|
Глухівський державний педінститут, 1996 р.
|
27., вища кваліфікаційна категорія, 2016 р.
|
Початкові класи
| |
5.
|
Солодовник Г. А.
|
Глухівський національний педагогічний університет ім. О. Довженко,2017 р.
|
2р., магістр
|
Вихователь
| |
6.
|
Циганок А.О.
(декретна відпустка)
|
Глухівський національний педагогічний університет, 2014, спеціаліст
Філолог, українська мова та література, зарубіжна література
|
3р., спеціаліст
|
Вихователь
| |
7.
|
Козуб Я. М..
|
Глухівський національний педагогічний університет ім. О.Довженко,2014 р.
|
5р., ІІ кваліфікаційна категорія, 2019 р.
|
Вихователь
| |
8.
|
Картак Анна Василівна
|
Глухівський національний педагогічний університет ім.О.Довженко, 2013 рік.
Дошкільна освіта. Інструктор з фізичного виховання дошкільної освіти
|
6р., спеціаліст
|
Вихователь
| |
9.
|
Бельченко Ю.І.
|
Глухівський національний педагогічний університет ім. О.Довженко, 2012 рік,
«Дошкільна освіта». Організатор дошкільної освіти. Вихователь дітей дошкільної освіти. Інструктор з фізичного виховання дошкільної освіти
|
6р., ІІ кваліфікаційна категорія, 2016 р.
|
Вихователь
| |
10.
|
Алешко Д.О. (декретна відпустка)
|
Глухівський національний педагогічний університет ім.О.Довженко, 2014. Дошкільна освіта. Інструктор з фізичного виховання дошкільної освіти
|
5р., ІІ кваліфікаційна категорія, 2017 р.
|
Вихователь
| |
9.
|
Подільська М.В.
|
Глухівський педагогічний національний університет, 2013р.
|
7р., спеціаліст
|
Вихователь
|
Засідання об’єднання
Засідання методичного об'єднання вчителів початкових класів та вихователів дошкільного відділення
| |||
Засідання №1 серпень 2019
| |||
1
|
Підсумки виконання плану роботи за минулий навчальний рік, обговорення та затвердження плану роботи МО на новий 2019 – 2020 навчальний рік.
|
Ярош Н.П.
| |
2
|
Нормативно-правове забезпечення Навчально-виховного процесу в початковій школі. Опрацювання інструктивно-методичних матеріалів:
-Державний стандарт початкової загальної освіти 2019 рік (для учнів 1,2 класів);
-Методичні рекомендації щодо вивчення навчальних предметів у 2019∕2020 н.р. ( Лист МОН № 1∕1 5966 від 01.07.2019 року).
-Особливості організації освітнього процесу в 2 класах за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Савченко О. Я.
-Вивчення пояснювальних записок до навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1-4 класи
-Інструкція щодо заповнення класних журналів 1-4 класів вчителями початкових класів освітніх навчальних закладів.
|
Ярош Н.П., Сідьорко С.В.
| |
3
|
Наступність у діях дошкільного відділення та школи в рамках впровадження НУШ
|
Мурка Г.М., Козуб Я.М.
| |
4
|
Використання мультфільмів каналу ПЛЮСПЛЮС в освітній діяльності з вихованцями дошкільного відділення та учнями початкових класів.
|
Пушко А.Ю., Подільська М.В.
| |
5
|
Планування роботи з обдарованими дітьми. Інноваційні форми і методи роботи.
|
Сідьорко С.В.
| |
Засідання №2 Жовтень 2019
| |||
1
|
Адаптації учнів 1 класу до шкільного життя у розрізі впровадження НУШ. Успіхи, проблеми, перспективи.
|
Мурка Г.М., Нагуло А.С.
| |
2
|
Використання хмарних сервісів для формування ключових компетентності молодших школярів (із досвіду роботи).
|
Пушко А.Ю., Ярош Н.П.
| |
3
|
2019-2020 навчальний рік – другий рік впровадження НУШ. Огляд новинок психолого-педагогічної літератури, ефективність роботи блогів.
|
Ярош Н.П.
| |
4
|
Підготовка до міжнародного конкурсу знавців рідної мови. Затвердження завдань І етапу конкурсу імені Петра Яцика.
|
Ярош Н.П., Сідьорко С.В.
| |
Засідання №3 Січень 2020
| |||
1
|
Урок-екскурсія в природу як одна з доступних форм роботи з молодшими школярами з краєзнавства (із досвіду роботи).
|
Сідьорко С.В.
| |
2
|
Стан освітньої роботи в початкових класах та рівень навчальних досягнень учнів із літературного читання, математики, української мови (підсумки за І семестр).
|
Ярош Н.П.
| |
3
|
Робота учнів початкової ланки з доступними медіа-продуктами, а саме: аналіз, інтерпретація, критичне оцінювання інформації в медіа-текстах та використання її, створення простих медіа-продуктів (з досвіду роботи).
|
Пушко А.Ю.
| |
4
|
Проектна діяльність на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ». (із досвіду роботи).
|
Ярош Н.П.
| |
Засідання №4 Квітень 2020
| |||
1
|
Рівень готовності дітей дошкільного відділення до навчання у 1 класі. Передумови успішної адаптації першокласників до навчання (із досвіду роботи).
|
Козуб Я.М., Сідьорко С.В.
| |
2
|
Профілактика стомлюваності, порушення статури, зору учнів початкових класів у процесі навчальної діяльності учнів (із досвіду роботи).
|
Мурка Г.М.
| |
3
|
Упровадження педагогіки партнерства, компетентнісного й інтегративного підходів в освітній процес (із досвіду роботи).
|
Пушко А.Ю.
| |
Засідання №5 Травень 2020
| |||
1
|
Баланс в освітньому середовищі Нової української школи між навчальними видами діяльності, ініційованими вчителем, та видами діяльності, ініційованими самими дітьми (із досвіду роботи).
|
Мурка Г.М.
| |
2
|
Інноваційні технології для розвитку творчої особистості учня та вчителя (із досвіду роботи).
|
Пушко А.Ю., Сідьорко С.В.
| |
3
|
Навчальні досягнення початківців за ІІ семестр. Аналіз ДПА у 4 класі з літературного читання та української мови, математики. Шляхи підвищення якості знань учнів початкової ланки
|
Ярош Н.П., Сідьорко С.В., Курдибайло С.Г.
| |
4
|
Звіт про роботу МО. Робота блогів учителів початкової школи та вихователів дошкільного відділення. Оновлення медіотеки кращих педагогічних надбань.
|
Ярош Н.П.
|
2. Інші заходи з підвищенням фахового і методичного рівня членів методоб’єднання
№з/п
|
Зміст та форма роботи
|
Термін проведення
|
Учасники
|
Відповідальні
|
Примітка
|
1.
|
Вивчення і реалізація основних положень нормативних і директивних документів про освіту.
|
Протягом року
|
Члени методичного об’єднання
|
Всі члени методоб’єднання
| |
2.
|
Опрацювання новинок методичної літератури.
|
Протягом року
|
Члени методичного об’єднання
|
Всі члени методоб’єднання
| |
3.
|
Систематичне наповнення блогів, банку кращих педагогічних надбань.
|
Протягом року
|
Члени методичного об’єднання
|
Всі члени методоб’єднання
| |
4.
|
Організація взаємного відвідування уроків, занять з метою обміну досвідом роботи.
|
Жовтень – грудень
|
Учителі, які атестуються; члени методичного об’єднання
|
Всі члени методоб’єднання
| |
5.
|
Участь вчителів у підготовці та проведенні педрад, засідань МО.
|
Протягом року
|
Члени методичного об’єднання
|
Всі члени методоб’єднання
| |
6.
|
Участь у роботі творчих груп, педагогічних майстерень та ін..
|
За окремим планом
|
Члени методичного об’єднання
|
Всі члени методоб’єднання
|
№ з/п
|
Зміст роботи
|
Термін проведення
|
Відповідальні
|
Примітка
|
1
2
3
4
5
|
І СЕМЕСТР
Участь першокласників у проведенні свята Першого дзвоника.
Свято до Дня вчителя.
Свято квітів та врожаю.
Святкування Дня Святого Миколая.
Новорічний ранок.
|
вересень
жовтень
жовтень
грудень
грудень
|
Всі члени методоб’єднання
| |
1
2
3
4
5
6
|
ІІ СЕМЕСТР
Свято мам, бабусь, дівчаток.
Шевченківські дні.
Прийди, весно, з радістю.
Прощання з Букварем.
Прощавай, початкова школо.
Участь першокласників у проведенні свята Останнього дзвоника.
|
березень
березень
березень
квітень
травень
травень
|
1.
|
Відвідування позакласних заходів у рамках популяризації предметів.
|
Протягом року
|
Члени методичного об’єднання
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий